mrs secretary

Isnin, 6 Februari 2012

dari lensa... ketika azan Maghrib berkumandang

Assalamualaikum...

tenang, damai dan mempersonakan! itulah gambaran yang Mas lihat di langit bila azan Maghrib berkumandang... seolah-olah ia sama mendengar kalimah azan tersebut! sama menhayati kalimah yang menenangkan jiwa dan halwa telinga... Allah Maha Besar, Allah Maha Besar!

sempat Mas rakamkan gambar itu, tenang dan damai kan?


5 ulasan:

  1. hehe... jarang komen kat blog ni...

    BalasPadam
  2. kak mas suka gambar awan eh.... awan pun byk cerita nya. teserlah pada org melihat dan nak gambarkan bentuk awan tu.setiap org akan pandang awan secara berbeza.

    nice kak. awan nie ala2 syahdu gitu

    BalasPadam
  3. sekarang ni kalau kita perhati kan di awan, selalu nampak kalimah Allah muncul di awan kan?? sy dah beberapa kali nampak

    BalasPadam
  4. cantek gambar tuh..mmg damai...:)

    BalasPadam